Ostatni promyk lata

Na koniec lata udało mi się wyjechać na krótki okres nad nasze polskie morze. Byłam tam całe 3 dni i przez cały czas miałam cudowną pogodę. Niby wrzesień, a w ciągu dnia mogłam jeszcze ubrać moje letnie sukienki i wykonać kilka zdjęć 🙂 Teraz, gdy już za oknem mamy coraz gorszą pogodę chciałabym Wam pokazać moje letnie uszytki i ostatni raz poczuć ciepło słoneczka 🙂

IMG_20180907_215815_203 1

  • Sukienka z 2 prostokątów z materiału z grupy na FB: DzianeDzianiny
  • Bluza – narzutka dwustronna w magiczne pandy od https://dresowka.pl/. Wykrój otrzymałam kiedyś na kursie w ultraMaszyna. Dodałam do niego kaptur i otrzymałam to co poniżej:
  • Letnia kiecucha z materiału z grupy na FB: Zapomniana Materiałownia wykonana według wykroju z gazety Burda  1/2018 Duże jest piękne. Oczywiście z moimi modyfikacjami: brak plisy z zapięciem na przodzie i gumki wszyte jak w bieliźnie, a nie w tunelach.
  • Bluza – narzutka z dresówki z miśkiem od https://dresowka.pl/. Wykrój otrzymałam kiedyś na kursie w ultraMaszyna. Dodałam do niego kaptur i otrzymałam to co poniżej:
  • Kolejna letnia kiecucha z materiału od Artex Tkaniny Włoskie wykonana według wykroju z gazety Burda  1/2018 Duże jest piękne. Oczywiście z moimi modyfikacjami: brak plisy z zapięciem na przodzie i gumki wszyte jak w bieliźnie, a nie w tunelach.
  • I na koniec tunika z dzianiny z lureksem od miekkie.com . Wykrój również własny.

 

Letnie ubrania zostały już schowane głęboko w szafie i czekają na kolejne lato. Już nie mogę się doczekać. Wy też ?

Dodaj komentarz