Podsumowanie 2020 roku

Cześć,

Ten rok nie był łatwy. Rozprzestrzeniający się wirus sprawił, że wiele planów uległo zmianie. Również u mnie trochę się zmieniło. Dopadła mnie mała niemoc szyciowa. Mimo wszystko udało się wykonać parę ciekawych projektów szyciowych i spróbować też nowych wyzwań. Ale od początku.

Bardzo cieszę się, że pod koniec 2019 r. udało mi się dołączyć do grona blogerek na www.minerva.com . Na swoje publikacje musiałam trochę poczekać (tworzyła się nowa strona), ale już są. Możecie je obejrzeć na stronie. Są to:

Niesamowicie cieszę się również z szyciowego dnia z Beatą, której córka zrobiła piękny prezent w postaci wylicytowania dnia szycia ze mną na aukcji WOŚP. To był cudowny dzień, podczas którego wspólnie uszyłyśmy aż dwie rzeczy. Pierwszą była dwustronna narzutka z wykroju, który miałam jeszcze z kursu w ultraMaszyna, a do której dodałam swoje 3 grosze w postaci kolorowej dresówki. Tak dobrze poszło nam szycie narzutki, że na drugi ogień poszła torebka . Tym razem wybrałyśmy wykrój, który już nie raz przerabiałam u siebie, a mianowicie torebka majsterek od Janka Leśniak. Jej jedna strona to czerwona pikowana tkanina od Dresowka.pl, a druga strona, to kolorowy welur od TkaneDziane.pl.

Cały dzień minął szybko i w cudownej atmosferze, a ja zyskałam nową szyciową koleżankę . Nie od dziś wiadomo, że szycie łączy ludzi. I tutaj posypał się jeden z planów na ten rok. Chciałam zorganizować jeszcze z 2 takie akcje szycia ze mną, ale niestety ograniczenia, które zostały wprowadzone to utrudniają. Mam nadzieję, że w 2021 roku uda mi się jeszcze do tego wrócić. Chcielibyście?

Na koniec roku wielką niespodziankę zrobiła mi Burda. Zostałam wyróżniona tytułem Ambasadorki Burdy. To wielkie wyróżnienie w szyciowym światku i jest mi niezmiernie miło, że również ja znalazłam się w tym zacnym gronie.

Największym wyzwaniem było jednak nagranie mojego pierwszego filmiku, na którym pokazuję jak odrysować wykrój i uszyć tunikę, którą przerobiłam na sukienkę ze Złotego Kroju (Złoty Krój). To mój pierwszy taki filmik i na pewno planuję kolejne. Musiałam tylko zadbać o lepszy mikrofon. Przyszedł mi niedawno i możecie się po Nowym Roku spodziewać kolejnych 🙂

Suma summarum ten rok nie był taki zły. Chociaż nie ukrywam, że szycie szło mi nieco słabiej. Trochę w tym roku skupiłam się na blogu technologicznym, na którym możecie przeczytać różne moje testy ( https://techno-senior.com/category/testy/ ) oraz mobilnej fotografii (https://www.instagram.com/dkisiala/) . Mam nadzieję, że w 2021 roku uda mi się wykonać nieco więcej szyciowych projektów. A Wam życzę dużo zdrowia i wytrwałości, a przede wszystkim spełnienia marzeń i realizacji obranych celów. Nawet tych na pozór niemożliwych. Życie potrafi mocno zaskoczyć o czym przekonałam się już nie raz 🙂 Do siego roku!

Dodaj komentarz